poniedziałek, 13 grudnia 2021

Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie posiada nic więc nic dziwnego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to, co nowoczesne, jest najodpowiedniejsze - czasami najbardziej pomocne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwalają stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym tak jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwoli to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru również odpowiednio zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy również wiedz na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcą na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami i wykładami także podchodzą do nich z wielkim entuzjazmem. Często bardzo lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili problem z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji z tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Zobacz też: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Właściwe szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno odbywać się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, i po jakimś okresie odpowiednie działanie stoi się dla nich nawykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie posiada nic więc nic dziwnego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to...